22 Απριλίου 2007

Στο κόκκινο η προσμονή για την avant premiere

Δεν θα είναι απλά avant premiere... Το ντοκιμαντέρ που όπως όλα δείχνουν θα είναι παρόν σε όλα τα διεθνή φεστιβάλ του 2007, θα προβληθεί σε μια βραδιά-πάρτι. Η προβολή θα ξεκινήσει -ανεξαρτήτως της προσέλευσης των μελών εκείνη τη στιγμή- στις 22.30, ενώ πριν και μετά θα υπάρξει μουσική, φαγητό και οινοποσία. Η προβολή του ντοκιμαντέρ είναι ιδιωτική και θα αφορά μόνο τα μέλη των Silver & the Hidden Cash -κεντρικά και περιφερειακό Τρομπέτας.



2 σχόλια:

SHC The Fans είπε...

Ναι ωραια και οι ΦΑΝ απο την Αθηνα ειναι στην απ Εξω!!


Ουτε ενα ξεροκκκοοομμμμματττοο!


αχχ αυτες ειναι αδικιες

mama είπε...

.......είναι περιφερειακά μέλη.....η γιατρός μας (που κουράρει τα μέλη μας), ο αδερφός μου (που μας συνοδεύει ενίοτε, να 'ναι καλά το παιδί....), ο μπαμπάς μου (που του ξαφρίζω την κάβα στη ζούλα για τις συνεστιάσεις μας και που προσφέρει τους ίππους του για μια αποκλειστική φωτογράφιση με τη μπάντα), ο ανιψιός μου (που είναι ο μεγαλύτερος φαν του "how can a poor man".. κοιμάται στο δευτερόλεπτο μ' αυτό) και τέλος όλα τα ανιψοξαδέρφια μου (που προτίθενται να πλαισιώσουν κάθε μας "live" ....)παρακαλώ "κύριοι" απαντήστε μου.....

Hidden Cash στη Στοά!

SHC: Επιχείρηση Γοργόμυλος!

Κλουζό: το σόου


35 44 by ShC

alive & pickin! Get Ready


Las Vegas j-j

Boo Dan Tucker

Contact:

shc@shc.gr (Silver @ the Hidden Cash)