Οι Φράνκενσταϊν ξεκινάνε από Ισλανδία
Ο Ιάκωβος Ντάλλας εξηγεί πώς οι Silver & the Hidden Cash παλεύουν με τα νέα τους τραγούδια!
Έξι Φρανκενστάιν στην άκρη του στούντιο
Κύριε Ντάλλας γεια σου, που σε πετυχαίνω; Τι ώρα είναι εκεί;
Είναι λίγο μετά τη μία το βράδυ…
Πολύ αργά.
Ναι δυστυχώς δεν θα υπήρχε άλλη ώρα να μιλήσουμε με την ησυχία μας. Εκεί είστε έφτα ώρες πίσω έτσι;
Ναι είναι έξι το απόγευμα. Πώς πάνε οι πρόβες στο συγκρότημα;
Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. Είμαστε σαν αυτοκίνητο με φρένα που δεν πιάνουν καλά και ελάχιστα καύσιμα. Κινούμαστε ακόμη με ό, τι έχει απομείνει από τη φόρα της καλοκαιρινής περιοδείας. Σαν σακαράκα που κατεβαίνει αργά αργά τον δρόμο.
Και πιο «ελαφριά», δύο συνεπιβάτες έχουν φύγει ήδη.
Σωστό. Δεν είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις το όχημα όταν πηγαίνει αργά. Απλά κατεβαίνεις και συνεχίζεις να προχωράς.
Πάντως το όχημα κινείται. Χθες ανακοινώσατε στο myspace ότι ετοιμάζετε νέα τραγούδια!
Έχουμε μερικά τραγούδια και τα γκλαμπανάμε. Δεν ξέρουμε μόνο τι μουσικό είδος είναι. Εμφανίστηκαν ξαφνικά στο στούντιο και είναι σαν Φράνκενστάιν. Πραγματικά σαν Φρανκενστάιν. Δηλαδή είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά όταν τα βλέπεις, αλλά αν τα κοιτάξεις λίγο καλύτερα… έχουν ζεστό ανθρώπινο βλέμμα. Απλά κάθονται σε μια γωνιά και δεν μιλάνε. Μπορεί και να είναι επικίνδυνα στο βάθος. Θέλω να πω μπορούν να κάνουν το στούντιο μαντάρα. Χθες εγώ κι ο Σκουπ παλέψαμε με έναν από αυτούς…
…Παλέψατε!
Ναι, ο Σκουπ μου ζήτησε να τον αντικαταστήσω κάποια στιγμή γιατί εξουθενώθηκε από την πάλη μαζί του. Ξέρεις να τον αντικαταστήσω με άλλον ντράμερ! Το πιστεύεις; Είναι σαν ταινία με τον Μπρους Γούιλις. Από αυτές που ο Μπρους την έχει πατήσει και είναι αφοπλισμένος με το τέρας από πάνω και η ηρωίδα βαράει το τέρας με ένα μπαστούνι του μπέιζμπολ στο κεφάλι για να πάρει ο Μπρους λίγο χρόνο.
Σώθηκε τελικά ο Σκουπ;
Άρχισε να ωρύεται και μετά ξαφνικά ηρέμησε, έβαλε τις μπακέτες στη τσάντα του και αποχώρησε. Έφυγε από το στούντιο σαν προσβεβλημένος πλασιέ επειδή δεν του αγοράσαμε το εμπόρευμα.
Νομίζω ότι όλα αυτά που περιγράφεις είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας.
Περίμενε, δεν ήταν αυτό το πιο παράξενο! Το πιο παράξενο είναι ότι ενώ έφυγε ο Σκουπ όταν ξαναρχίσαμε την πρόβα δεν έλλειπε εκείνος αλλά η Δεηθώμεν. Φίλε είναι γκραν γκινιόλ…
Θα κυκλοφορήσετε τα τραγούδια;
Θέλουμε να πάμε μαζί τους μέχρι την Ισλανδία για να τα ηχογραφήσουμε. Υπάρχει ένα πάμφθηνο στούντιο και έχει μέσα τα όλα τα όργανά μας εις διπλούν: δύο μπάντζο, δύο βιολιά, δύο μπάσα. Θέλουμε να δούμε πώς θα συμπεριφερθούν τα τραγούδια μας πάνω από τη γραμμή Γκρίνουιτς και σε θερμοκρασίες υπό του μηδέν. Η άλλη λύση είναι να στείλουμε τους Φράνκενσταιν μόνους κάπου για επέμβαση και να μας τους στείλουν σενιαρισμένους.
Το κομπιούτερ μπορεί να κάνει θαύματα.
Ναι είναι αλήθεια. Αλλά νομίζω ότι οι τύποι που φτιάχνουν όλα αυτά τα software ηχογράφησης είναι σαν μαγνητόφωνα ή σκάνερ. Σκανάρουν το πρωτότυπο υλικό και το περνάνε στο λογισμικό. Και αυτό το πρωτότυπο υλικό είναι αποστειρωμένο και φιλτραρισμένο ξανά και ξανά για να είναι σωστό στο «αυτί» σου. Νομίζω ότι είναι πιο ωραίο να ηχογραφείς εσύ απευθείας την πηγή. Πιάνεις και όλα τα λάθη και έτσι το αποτέλεσμα είναι πιο κοντά σε αυτό που πραγματικά ένιωθε το σώμα σου όταν έπαιζες. Φίλε μην ξεχνάς ότι έχουμε στον ήχο τον Κρις Τρόμπετ. Έχεις δει τον τύπο τελευταία;
Όχι γιατί;
Έρχεται στο στούντιο με παντόφλες! Κάτι παχιές ροζ σαν να τις πήρε από το Σπίτι του Μάγου. Και μετά έχει ένα σωρό γραμμές επάνω του: καρώ τιράντες, σαγρέ σακάκια ριγέ παντελόνια. Είναι σαν κάποιος να έπαιξε τρίλιζα επάνω του ξανά και ξανά.
Πότε θα ακούσουμε τα νέα τραγούδια;
Στις 27 και 28 Δεκεμβρίου έχουμε δύο εμφανίσεις σ’ ένα μικρό μπαρ στο Καπλάνειο.
Θα είμαι εκεί
Πρόσεξε μόνο μην μπερδευτείς με τη διαφορά ώρας
Θα το φροντίσω. Καληνύχτα
Καλό απόγευμα.
Έξι Φρανκενστάιν στην άκρη του στούντιο
Κύριε Ντάλλας γεια σου, που σε πετυχαίνω; Τι ώρα είναι εκεί;
Είναι λίγο μετά τη μία το βράδυ…
Πολύ αργά.
Ναι δυστυχώς δεν θα υπήρχε άλλη ώρα να μιλήσουμε με την ησυχία μας. Εκεί είστε έφτα ώρες πίσω έτσι;
Ναι είναι έξι το απόγευμα. Πώς πάνε οι πρόβες στο συγκρότημα;
Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. Είμαστε σαν αυτοκίνητο με φρένα που δεν πιάνουν καλά και ελάχιστα καύσιμα. Κινούμαστε ακόμη με ό, τι έχει απομείνει από τη φόρα της καλοκαιρινής περιοδείας. Σαν σακαράκα που κατεβαίνει αργά αργά τον δρόμο.
Και πιο «ελαφριά», δύο συνεπιβάτες έχουν φύγει ήδη.
Σωστό. Δεν είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις το όχημα όταν πηγαίνει αργά. Απλά κατεβαίνεις και συνεχίζεις να προχωράς.
Πάντως το όχημα κινείται. Χθες ανακοινώσατε στο myspace ότι ετοιμάζετε νέα τραγούδια!
Έχουμε μερικά τραγούδια και τα γκλαμπανάμε. Δεν ξέρουμε μόνο τι μουσικό είδος είναι. Εμφανίστηκαν ξαφνικά στο στούντιο και είναι σαν Φράνκενστάιν. Πραγματικά σαν Φρανκενστάιν. Δηλαδή είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά όταν τα βλέπεις, αλλά αν τα κοιτάξεις λίγο καλύτερα… έχουν ζεστό ανθρώπινο βλέμμα. Απλά κάθονται σε μια γωνιά και δεν μιλάνε. Μπορεί και να είναι επικίνδυνα στο βάθος. Θέλω να πω μπορούν να κάνουν το στούντιο μαντάρα. Χθες εγώ κι ο Σκουπ παλέψαμε με έναν από αυτούς…
…Παλέψατε!
Ναι, ο Σκουπ μου ζήτησε να τον αντικαταστήσω κάποια στιγμή γιατί εξουθενώθηκε από την πάλη μαζί του. Ξέρεις να τον αντικαταστήσω με άλλον ντράμερ! Το πιστεύεις; Είναι σαν ταινία με τον Μπρους Γούιλις. Από αυτές που ο Μπρους την έχει πατήσει και είναι αφοπλισμένος με το τέρας από πάνω και η ηρωίδα βαράει το τέρας με ένα μπαστούνι του μπέιζμπολ στο κεφάλι για να πάρει ο Μπρους λίγο χρόνο.
Σώθηκε τελικά ο Σκουπ;
Άρχισε να ωρύεται και μετά ξαφνικά ηρέμησε, έβαλε τις μπακέτες στη τσάντα του και αποχώρησε. Έφυγε από το στούντιο σαν προσβεβλημένος πλασιέ επειδή δεν του αγοράσαμε το εμπόρευμα.
Νομίζω ότι όλα αυτά που περιγράφεις είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας.
Περίμενε, δεν ήταν αυτό το πιο παράξενο! Το πιο παράξενο είναι ότι ενώ έφυγε ο Σκουπ όταν ξαναρχίσαμε την πρόβα δεν έλλειπε εκείνος αλλά η Δεηθώμεν. Φίλε είναι γκραν γκινιόλ…
Θα κυκλοφορήσετε τα τραγούδια;
Θέλουμε να πάμε μαζί τους μέχρι την Ισλανδία για να τα ηχογραφήσουμε. Υπάρχει ένα πάμφθηνο στούντιο και έχει μέσα τα όλα τα όργανά μας εις διπλούν: δύο μπάντζο, δύο βιολιά, δύο μπάσα. Θέλουμε να δούμε πώς θα συμπεριφερθούν τα τραγούδια μας πάνω από τη γραμμή Γκρίνουιτς και σε θερμοκρασίες υπό του μηδέν. Η άλλη λύση είναι να στείλουμε τους Φράνκενσταιν μόνους κάπου για επέμβαση και να μας τους στείλουν σενιαρισμένους.
Το κομπιούτερ μπορεί να κάνει θαύματα.
Ναι είναι αλήθεια. Αλλά νομίζω ότι οι τύποι που φτιάχνουν όλα αυτά τα software ηχογράφησης είναι σαν μαγνητόφωνα ή σκάνερ. Σκανάρουν το πρωτότυπο υλικό και το περνάνε στο λογισμικό. Και αυτό το πρωτότυπο υλικό είναι αποστειρωμένο και φιλτραρισμένο ξανά και ξανά για να είναι σωστό στο «αυτί» σου. Νομίζω ότι είναι πιο ωραίο να ηχογραφείς εσύ απευθείας την πηγή. Πιάνεις και όλα τα λάθη και έτσι το αποτέλεσμα είναι πιο κοντά σε αυτό που πραγματικά ένιωθε το σώμα σου όταν έπαιζες. Φίλε μην ξεχνάς ότι έχουμε στον ήχο τον Κρις Τρόμπετ. Έχεις δει τον τύπο τελευταία;
Όχι γιατί;
Έρχεται στο στούντιο με παντόφλες! Κάτι παχιές ροζ σαν να τις πήρε από το Σπίτι του Μάγου. Και μετά έχει ένα σωρό γραμμές επάνω του: καρώ τιράντες, σαγρέ σακάκια ριγέ παντελόνια. Είναι σαν κάποιος να έπαιξε τρίλιζα επάνω του ξανά και ξανά.
Πότε θα ακούσουμε τα νέα τραγούδια;
Στις 27 και 28 Δεκεμβρίου έχουμε δύο εμφανίσεις σ’ ένα μικρό μπαρ στο Καπλάνειο.
Θα είμαι εκεί
Πρόσεξε μόνο μην μπερδευτείς με τη διαφορά ώρας
Θα το φροντίσω. Καληνύχτα
Καλό απόγευμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου