24 Ιανουαρίου 2008

Οι SHC στo La Bombonera ???

Κυνηγημένοι έφυγαν οι Μπάντζω-Τρομπέτας από την Παταγωνία προκειμένου να αποφύγουν παρατράγουδα, μιας και ακόμα και σε αυτό το ακριτικό μέρος του πλανήτη, αναγνωρίστηκαν από οπαδούς! Σοκαρίστηκαν δε, από το γεγονός ότι συλλεκτικό μπλουζάκι της πρώτης θερινής περιοδείας της μπάντας έχει φτάσει σχεδόν ως την Ανταρκτική! Διαφεύγοντας λοιπόν, ταξιδεύοντας με αλλεπάλληλες πτήσεις και με στόχο την καλύτερη κάλυψή τους, διέδωσαν πολύ συγκεχυμένες πληροφορίες ως προς το πρόγραμμά τους, όπως είναι φανερό από την προηγούμενη ανταπόκριση. Η πραγματικότητα σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές είναι ότι όλο αυτό το διάστημα αποσύρθηκαν στο οικογενειακό εξοχικό της οικογένειας Λαμπομπονέρα με τους οποίους διατηρούν φιλία ετών. Εκεί, μεταξύ δείπνου και επιδορπίου στον κήπο, τους ζητήθηκε να μεσολαβήσουν ώστε να εμφανιστούν οι SHC στο γήπεδο La Bombonera. Παρόλο που το ζεύγος βρίσκεται σε διακοπές, ήλεγξε τον χώρο, σε μια κίνηση ακραίου επαγγελματισμού αλλά σύμφωνα με πληροφορίες ανθρώπου που τους συνόδευσε, αντάλλαξαν μεταξύ τους αμφιλεγόμενα σχόλια, του τύπου « τς, τς, τς…ωραία λουκάνικα, χάλια ακουστική…». Μεταξύ άλλων διακρίνεται εθιμοτυπική φωτογραφία με τη La Bombonera Granddaughter και τον διάδοχο Bomboleon.

1 σχόλιο:

SHC The Fans είπε...

Δεν ήθελα να σας το πω νωριτερα αλλα ειναι γνωστο πλεον....ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΡΥΣΑ το κλαμπ αυτο !!


ειμαι και εκει προΕΔΡΟΣ !! ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ :)




Ρε τι χαλια ειναι αυτα ρε σι !!!

Hidden Cash στη Στοά!

SHC: Επιχείρηση Γοργόμυλος!

Κλουζό: το σόου


35 44 by ShC

alive & pickin! Get Ready


Las Vegas j-j

Boo Dan Tucker

Contact:

shc@shc.gr (Silver @ the Hidden Cash)